Als ondertekenaar ontvangt u een e-mail met daarin een link naar het document dat ondertekend dient te worden, tenzij u gelijktijdig verzender én de eerste ontvanger bent van een transactie. Dat ziet er als volgt uit:
U klikt op de button "Onderteken de documenten" en wordt automatisch naar de ValidSign omgeving doorgestuurd. In het scherm ziet u het te ondertekenen document.
Als u verder naar beneden scrolt, komt u bij het ondertekenveld terecht. Indien u een document moet ondertekenen dat bestaat uit tientallen of honderden pagina's, kunt u op het icoontje links onderin met het pijltje klikken om direct bij het ondertekenveld terecht te komen.
Als u het document wilt ondertekenen, klikt u simpelweg op de knop "Klik om te ondertekenen".
Vervolgens moet u de ondertekening bevestigen door op "OK" te klikken.
Wanneer u heeft bevestigd, wordt het document officieel ondertekend en komt u bij het 'bedanktscherm' terecht.
U kunt ervoor kiezen om de transactie nogmaals te bekijken door op "Sluiten" te klikken of om het programma definitief af te sluiten ("Beëindigen").
Als u heel veel ondertekenverzoeken heeft, dan kan het makkelijker zijn om de ondertekening vanuit het dashboard te starten. Hiervoor heeft u wel een ValidSign account nodig.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.